Kommer ditt ønskede tidspunkt ikke opp?
Da er det ikke nok ledige kjelker til at du kan booke på dette tidspunktet. Prøv et annet tidspunkt. OBS: Når det er veldig mange som har booket, kan programmeringen føre til at det er vanskelig for systemet å velge 3 eller 4 kjelker. Du kan da prøve å velge 1 eller 2 kjelker i nedtrekksmenyen over timeplanen og sjekke hvor mange som står ledig på ditt ønskede tidspunkt. Hvis det kommer opp mange ledige kjelker, kan du dele opp bookingen din i to omganger.

Jeg får opp en liste med kjelkenummer. Hva gjør jeg?
Listen med kjelkenummer indikerer hvor mange kjelker som er ledige på aktuelt tidpunkt. Nummeret på kjelken har ingenting å si. Trykk på den ene kjelken, så velger systemet de resterende kjelkene for deg.

Ved trykk på et tidspunkt får jeg bare velge en kjelke
Hvis du får mulighet til å velge kjelke på ønsket tidspunkt, betyr dette at det er mulig å booke. Når du velger en kjelke, velger systemet automatisk de resterende kjelkene for deg. Antall kjelker som kommer opp ved trykk på tidspunkt indikerer hvor mange kjelker som er ledige.

Problemer med betaling
Har du husket å tillate varsler i Vipps-appen din? Ved betaling skal Vipps be om penger, men vi opplever at kunder ikke får denne beskjeden når varsler er skrudd av. Skru på varsler i Vipps, og prøv igjen!

Vi er 5 personer eller flere som ønsker å kjøre
Da må du dele opp bookingen din i flere omganger. Det er kun mulig å booke inntil 4 kjelker samtidig. Ved å trykke på et tidspunkt ser du hvor mange kjelker som er ledige. Skulle det likevel skje at du ikke får booket for hele gruppen fordi noen rekker å booke de ekstra kjelkene før du gjør det, ta kontakt med oss, så skal vi hjelpe så godt vi kan.

Jeg har ikke Vipps, finnes det andre betalingsmuligheter?
Dersom du ikke har Vipps, må bookingen legges inn av oss. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Du kan betale kjelkekjøringen med kort ved oppmøte.

Avbestilling
Ved avbestilling senere enn 7 dager før bestilt tid, refunderes ikke beløpet.