Nyopprettet stilling som regnskapsleder er ledig i Olympiaparken for snarlig tiltredelse. Arbeidsoppgavene innebærer ansvaret for selskapets regnskap fra A til Å, og med gode utviklingsmuligheter i en spennende aktivitets- og opplevelsesbasert arbeidshverdag.
Stillingen vil innebære følgende arbeidsoppgaver:
- Regnskap fra A til Å
- Lønn, skatt og avgift
- Avstemminger og kontroll for periode- og årsregnskap
- Intern rådgivning og prosjektdeltagelse
- Digitalisering av selskapets regnskapstjenester
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innen økonomi/regnskap
- Relevant erfaring fra tilsvarende stilling
- Faglig engasjert innenfor regnskap, lønn, skatt og avgift
- Interesse for og kompetanse i digitalisering og bruk av digitale verktøy.
- Analytisk med stor forståelse for interne og eksterne verdikjeder.
- Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
Personlige egenskaper:
- Ansvarlig, selvgående og strukturert
- Faglig trygg og løsningsorientert
- Ønsker utvikling innen regnskapsfaget
- Glad i utfordringer i en hektisk hverdag
- Liker å jobbe i prosjekt og team
Olympiaparken
Lillehammer Olympiapark AS eier, utvikler og drifter de olympiske anleggene Håkons Hall, Lysgårdsbakkene, Kanthaugen, Birkebeineren ski- og skiskytterstadion samt Lillehammer Olympiske bob- og akebane. Selskapet eies av Lillehammer kommune og har som formål å skape magiske øyeblikk for alle som benytter anleggene til aktivitet og arrangement innenfor segmentene idrett (trening og arrangement) og kommersiell virksomhet. Olympiaparken er en av Innlandets mest spennende arbeidsplasser. Høy aktivitet i selskapets anlegg skaper betydelige ringvirkninger i regionen.
Stillingen
Stillingstittel: Regnskapsleder
Sted: Administrasjon, Håkons hall
Adresse: Nordsetervegen 45, 2618 Lillehammer
Ansettelsesform: Heltid 100%
Oppstart: Etter avtale
Søknadsfrist: 16. oktober 2022

Søknad med CV sendes jobb@olympiaparken.no
Merk søknaden med «Regnskapsleder Olympiaparken». Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Per Olav Andersen eller Frode Linnerud.